Focus on Cellulose ethers

Funzioni di Sodium Carboxymethyl cellulosa in Pigment Coating

Funzioni di Sodium Carboxymethyl cellulosa in Pigment Coating

A sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè spessu usata cum'è un ingredientu impurtante in i rivestimenti di pigmenti per e so diverse funzioni, chì includenu:

  1. Addensante: CMC pò agisce cum'è un agente addensante, aumentendu a viscosità è migliurà a stabilità di u revestimentu.
  2. Suspensione: CMC pò aiutà à suspende pigmenti è altre particeddi solidi in u revestimentu, impediscendu a stallazione è assicurendu uniformità in u pruduttu finali.
  3. Ritenimentu di l'acqua: CMC pò migliurà e proprietà di ritenzione d'acqua di u revestimentu, aiutendu à prevene l'asciugatura è a cracking durante l'applicazione è migliurà l'aspettu finali di u revestimentu.
  4. Ubligatoriu: CMC pò agisce cum'è aglutinante, aiutendu à mantene e particelle di pigmentu inseme è migliurà a so aderenza à u sustrato.
  5. Film-forming: CMC pò ancu cuntribuisce à e proprietà di film-forming di u revestimentu, aiutendu à furmà una film forte è durable nantu à u sustrato.

In generale, l'usu di CMC in i rivestimenti di pigmenti pò aiutà à migliurà a prestazione, a stabilità è l'apparenza di u pruduttu finali, facendu un ingredientu impurtante in a formulazione di revestimentu.


Tempu di post: 21-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!