Focus on Cellulose ethers

Applicazioni di sodium carboxymethyl cellulosa in Superficia Sizing

Applicazioni di sodium carboxymethyl cellulosa in Superficia Sizing

A sodium carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un additivu cumunimenti utilizatu in l'applicazioni di dimensionamentu di a superficia in l'industria di a carta.A dimensione di a superficia si riferisce à l'applicazione di un revestimentu finu à a superficia di carta per migliurà e so proprietà, cum'è a resistenza à l'acqua, a stampabilità è a stabilità dimensionale.CMC hè un agentu di dimensionamentu di superficia efficace per via di e so proprietà uniche, chì includenu:

  1. Bona capacità di furmazione di film: CMC pò furmà un film forte è flexible nantu à a superficia di carta, chì pò migliurà a so resistenza à l'acqua è a stabilità dimensionale.
  2. Alta viscosità: CMC pò aumentà a viscosità di e formulazioni di dimensionamentu di a superficia, chì ponu migliurà l'uniformità di u revestimentu è riduce u risicu di difetti di u revestimentu.
  3. Adesione bona: CMC pò aderisce bè à a superficia di carta, chì pò migliurà l'aderenza di rivestimenti è inchiostri.
  4. Compatibilità: CMC hè cumpatibile cù una larga gamma di altri agenti di dimensionamentu di superficia è pò esse facilmente incorporatu in formulazioni esistenti.

L'applicazione di CMC in u dimensionamentu di a superficia pò risultà in parechji benefizii per l'industria di a carta, cumpresa a stampabilità mejorata, u cunsumu di tinta ridutta, a produtividade aumentata è a qualità di u pruduttu finali.CMC pò esse aduprata in una varietà di applicazioni di dimensionamentu di a superficia, cumprese documenti di rivista, carte rivestite è materiali di imballaggio.


Tempu di post: 21-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!