Focus nantu à l'eteri di cellulosa

Tendenza di sviluppu di u mercatu di l'etere di cellulosa

Tendenza di sviluppu di u mercatu di l'etere di cellulosa

A pruduzzione è u cunsumu di idrossimetilcellulosa è metilcellulosa è i so derivati ​​sò stati introdutti, è a dumanda futura di u mercatu hè stata prevista. I fattori di cuncurrenza è i prublemi in l'industria di l'etere di cellulosa sò stati analizati. Alcuni suggerimenti nantu à u sviluppu di l'industria di l'etere di cellulosa in u nostru paese sò stati dati.

Parolle chjave:etere di cellulosa; Analisi di a dumanda di u mercatu; Ricerca di mercatu

 

1. Classificazione è usu di l'etere di cellulosa

1.1 Classificazione

L'etere di cellulosa hè un cumpostu polimericu in u quale l'atomi d'idrogenu nantu à l'unità di glucosiu anidru di a cellulosa sò rimpiazzati da gruppi alchilici o alchilici sustituiti. Nantu à a catena di polimerizazione di a cellulosa. Ogni unità di glucosiu anidru hà trè gruppi idrossilici chì ponu participà à a reazione se cumpletamente rimpiazzati. U valore di DS hè 3, è u gradu di sustituzione di i prudutti dispunibili cummercialmente varieghja da 0,4 à 2,8. È quandu hè rimpiazzatu da un ossidu alchenilico, pò furmà un novu gruppu idrossilico chì pò esse ulteriormente rimpiazzatu da un gruppu idrossilico alchilico, cusì forma una catena. A massa di ogni ossidu olefinicu di glucosiu anidru hè definita cum'è u numeru di sustituzione molare (MS) di u cumpostu. E proprietà impurtanti di l'etere di cellulosa cummerciale dipendenu principalmente da a massa molare, a struttura chimica, a distribuzione di i sustituenti, DS è MS di a cellulosa. Queste proprietà includenu di solitu a solubilità, a viscosità in soluzione, l'attività superficiale, e proprietà di u stratu termoplasticu è a stabilità contr'à a biodegradazione, a riduzione termica è l'ossidazione. A viscosità in soluzione varia secondu a massa moleculare relativa.

L'etere di cellulosa hà duie categurie: una hè di tipu ionicu, cum'è a carbossimetilcellulosa (CMC) è a cellulosa polianionica (PAC); L'altru tipu hè non ionicu, cum'è a metilcellulosa (MC), l'etilcellulosa (EC).idrossietilcellulosa (HEC), idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) è cusì via.

1.2 Usu

1.2.1 CMC

U CMC hè un polielettrolitu anionicu solubile in acqua calda è fredda. U pruduttu u più utilizatu hà una gamma DS di 0,65 ~ 0,85 è una gamma di viscosità di 10 ~ 4 500 mPa. s. Hè cummercializatu in trè gradi: alta purità, intermediu è industriale. I prudutti di alta purità sò più di 99,5% puri, mentre chì a purità intermedia hè più di 96%. U CMC di alta purità hè spessu chjamatu gomma di cellulosa, pò esse adupratu in l'alimentu cum'è stabilizzante, agente addensante è agente idratante è adupratu in medicina è prudutti di cura persunale cum'è agente addensante, emulsionante è agente di cuntrollu di viscosità, a pruduzzione di petroliu hè ancu aduprata in CMC di alta purità. I ​​prudutti intermedi sò principalmente aduprati in agenti di pressatura tessile è di fabricazione di carta, altri usi includenu adesivi, ceramica, pitture à lattice è rivestimenti di basa umidi. U CMC di qualità industriale cuntene più di u 25% di cloruru di sodiu è acidu ossiaceticu di sodiu, chì prima era adupratu principalmente in a pruduzzione di detergenti è in l'industria cù requisiti di bassa purità. Per via di e so eccellenti prestazioni è di a so larga gamma d'usi, ma ancu di u sviluppu cuntinuu di novi campi d'applicazione, a prospettiva di u mercatu hè assai larga, cù un grande putenziale.

1.2.2 Etere di cellulosa non ionica

Si riferisce à una classa d'eteri di cellulosa è i so derivati ​​chì ùn cuntenenu micca gruppi dissociabili in e so unità strutturali. Anu prestazioni megliu cà i prudutti etere ionichi in l'ispessimentu, l'emulsificazione, a furmazione di film, a prutezzione di i colloidi, a ritenzione di l'umidità, l'adesione, l'anti-sensibilità è cusì. Sò largamente usati in u sfruttamentu di i campi petroliferi, u rivestimentu di lattice, a reazione di polimerizazione di i polimeri, i materiali di custruzzione, i prudutti chimichi di ogni ghjornu, l'alimentariu, a farmaceutica, a fabricazione di carta, a stampa è a tintura tessile è altri settori industriali.

Metilcellulosa è i so principali derivati. L'idrossipropilmetilcellulosa è l'idrossietilmetilcellulosa sò non ioniche. Sò tramindui solubili in acqua fredda ma micca in acqua calda. Quandu a so suluzione acquosa hè riscaldata à 40 ~ 70 ℃, appare u fenomenu di u gel. A temperatura à a quale si verifica a gelificazione dipende da u tipu di gel, da a cuncentrazione di a suluzione è da u gradu à u quale altre aggiunte sò aghjunte. U fenomenu di u gel hè reversibile.

(1) HPMC è MC. L'usu di MCS è HPMCS varieghja secondu u gradu: i boni gradi sò usati in l'alimentariu è a medicina; U gradu standard hè dispunibule in pittura è sverniciatore, cimentu legante. Adesivi è estrazione d'oliu. In l'etere di cellulosa non ionica, MC è HPMC sò a più grande dumanda di u mercatu.

U settore di a custruzzione hè u più grande cunsumadore di HPMC/MC, adupratu principalmente per a nidificazione, u rivestimentu di superfici, a pasta per piastrelle è l'aghjunta à u mortaiu di cimentu. In particulare, u mortaiu di cimentu mischiatu cù una piccula quantità di HPMC pò avè un effettu di appiccicosità, ritenzione d'acqua, coagulazione lenta è spurgo d'aria. Migliurà ovviamente u mortaiu di cimentu, a malta, e proprietà adesive, a resistenza à u congelamentu è à u calore è a resistenza à a trazione è à u taglio. Cusì migliurendu e prestazioni di custruzzione di i materiali di custruzzione. Migliurà a qualità di a custruzzione è l'efficienza di a custruzzione meccanizzata. Attualmente, HPMC hè l'unicu pruduttu à base di etere di cellulosa adupratu in i materiali di sigillatura di l'edifizii.

L'HPMC pò esse adupratu cum'è eccipienti farmaceutici, cum'è agente addensante, disperdente, emulsionante è agente filmante. Pò esse adupratu cum'è rivestimentu di film è adesivo nantu à e pasticche, chì pò migliurà significativamente a solubilità di i medicinali. È pò migliurà a resistenza à l'acqua di e pasticche. Pò ancu esse adupratu cum'è agente di sospensione, preparazione per l'ochji, scheletru d'agente à liberazione lenta è cuntrullata è pasticca flottante.

In l'industria chimica, l'HPMC hè un assistente per a preparazione di PVC per metudu di sospensione. Adupratu per prutege u colloide, migliurà a forza di sospensione, migliurà a forma di a distribuzione di a dimensione di e particelle di PVC; In a pruduzzione di rivestimenti, l'MC hè adupratu cum'è addensante, disperdente è stabilizzante, cum'è agente filmformante, addensante, emulsionante è stabilizzante in rivestimenti di lattice è rivestimenti di resina solubile in acqua, in modu chì u film di rivestimentu abbia una bona resistenza à l'usura, un rivestimentu è una adesione uniformi, è migliurà a tensione superficiale è a stabilità di u pH, è ancu a cumpatibilità di i materiali di culore metallicu.

(2) EC, HEC è CMHEM. L'EC hè una materia particulare bianca, inodore, incolore è micca tossica chì di solitu si dissolve solu in solventi organici. I prudutti dispunibili cummercialmente sò dispunibili in duie gamme DS, da 2,2 à 2,3 è da 2,4 à 2,6. U cuntenutu di u gruppu etossicu affetta e proprietà termodinamiche è a stabilità termica di l'EC. L'EC si dissolve in un gran numeru di solventi organici in una larga gamma di temperature è hà un puntu d'ignizione bassu. L'EC pò esse trasfurmatu in resine, adesivi, inchiostri, vernici, film è prudutti plastichi. L'etilidrossietilcellulosa (EHEC) hà un numeru di sustituzione idrossimetilica vicinu à 0,3, è e so proprietà sò simili à l'EC. Ma si dissolve ancu in solventi idrocarburici economici (cherosene inodore) è hè aduprata principalmente in rivestimenti superficiali è inchiostri.

L'idrossietilcellulosa (HEC) hè dispunibule in prudutti solubili in acqua o in oliu cù una gamma di viscosità assai larga. A so solubilità in acqua non ionica, solubile sia in acqua calda sia in acqua fredda, hà una gamma più larga di applicazioni cummerciali, principalmente aduprata in pittura di lattice, estrazione di oliu è emulsione di polimerizazione, ma pò ancu esse aduprata cum'è adesivi, adesivi, cosmetici è additivi farmaceutici.

A carbossimetilidrossietilcellulosa (CMHEM) hè un derivatu di l'idrossietilcellulosa. In paragone à a CMC, ùn hè micca faciule d'esse depositata da sali di metalli pesanti, aduprati principalmente in l'estrazione di l'oliu è in i detergenti liquidi.

 

2. Mercatu mundiale di l'etere di cellulosa

Attualmente, a capacità di pruduzzione tutale di etere di cellulosa in u mondu hà superatu i 900 000 t/a. U mercatu mundiale di l'etere di cellulosa hà superatu i 3,1 miliardi di dollari in u 2006. E quote di capitalizazione di mercatu di MC, CMC è HEC è i so derivati ​​eranu rispettivamente di 32%, 32% è 16%. U valore di mercatu di MC hè listessu à quellu di CMC.

Dopu anni di sviluppu, u mercatu di l'etere di cellulosa in i paesi sviluppati hè statu assai maturu, è u mercatu di i paesi in via di sviluppu hè sempre in fase di crescita, dunque serà a principale forza motrice per a crescita di u cunsumu mundiale di etere di cellulosa in u futuru. A capacità CMC esistente in i Stati Uniti hè di 24.500 t/a, è a capacità tutale di altri etere di cellulosa hè di 74.200 t/a, cù una capacità tutale di 98.700 t/a. In u 2006, a pruduzzione di etere di cellulosa in i Stati Uniti era di circa 90.600 t, a pruduzzione di CMC era di 18.100 t, è a pruduzzione di altri etere di cellulosa era di 72.500 t. L'impurtazioni eranu di 48.100 tunnellate, l'espurtazioni di 37.500 tunnellate, è u cunsumu apparente hà righjuntu 101.200 tunnellate. U cunsumu di cellulosa in l'Europa Occidentale era di 197 000 tunnellate in u 2006 è si prevede chì mantene un tassu di crescita annuale di l'1% in i prossimi cinque anni. L'Europa hè u più grande cunsumadore di etere di cellulosa in u mondu, chì rapprisenta u 39% di u totale mundiale, seguitatu da l'Asia è l'America di u Nordu. A CMC hè a principale varietà di cunsumu, chì rapprisenta u 56% di u cunsumu tutale, seguitata da l'etere di metilcellulosa è l'etere di idrossietilcellulosa, chì rapprisentanu u 27% è u 12% di u totale, rispettivamente. U tassu mediu di crescita annuale di l'etere di cellulosa si prevede chì resterà à u 4,2% da u 2006 à u 2011. In Asia, si prevede chì u Giappone resterà in territoriu negativu, mentre chì a Cina si prevede chì mantene un tassu di crescita di u 9%. L'America di u Nordu è l'Europa, chì anu u cunsumu più altu, cresceranu rispettivamente di u 2,6% è di u 2,1%.

 

3. Situazione attuale è tendenza di sviluppu di l'industria CMC

U mercatu di a CMC hè divisu in trè livelli: primariu, intermediu è raffinatu. U mercatu di i prudutti primari di CMC hè cuntrullatu da un certu numeru di cumpagnie cinesi, seguitate da CP Kelco, Amtex è Akzo Nobel cù rispettivamente u 15%, u 14% è u 9% di quote di mercatu. CP Kelco è Hercules/Aqualon rapprisentanu rispettivamente u 28% è u 17% di u mercatu di a CMC di qualità raffinata. In u 2006, u 69% di l'installazioni CMC eranu in funzione in u mondu sanu.

3.1 Stati Uniti

A capacità di pruduzzione attuale di CMC in i Stati Uniti hè di 24.500 t/a. In u 2006, a capacità di pruduzzione di CMC in i Stati Uniti era di 18.100 t. I principali pruduttori sò Hercules/Aqualon Company è Penn Carbose Company, cù una capacità di pruduzzione di 20.000 t/a è 4.500 t/a, rispettivamente. In u 2006, l'impurtazioni in i Stati Uniti eranu di 26.800 tunnellate, l'espurtazioni di 4.200 tunnellate, è u cunsumu apparente era di 40.700 tunnellate. Si prevede chì crescerà à un ritmu mediu annuale di 1,8 per centu in i prossimi cinque anni è si prevede chì u cunsumu ghjunghjerà à 45.000 tunnellate in u 2011.

U CMC d'alta purità (99,5%) hè adupratu principalmente in l'alimentariu, i prudutti farmaceutichi è di cura persunale, è e miscele di alta è media purità (più di 96%) sò aduprate principalmente in l'industria cartaria. I prudutti primari (65% ~ 85%) sò aduprati principalmente in l'industria di i detergenti, è e quote di mercatu rimanenti sò in u settore petroliferu, tessile è cusì.

3.2 Europa Occidentale

In u 2006, a CMC di l'Europa Occidentale avia una capacità di 188 000 t/a, una pruduzzione di 154 000 t, un ritmu operativu di 82%, un vulume d'esportazione di 58 000 t è un vulume d'impurtazione di 4 000 t. In l'Europa Occidentale, induve a cuncurrenza hè feroce, parechje cumpagnie chjudenu fabbriche cù capacità obsolete, in particulare quelle chì producenu beni primari, è aumentanu u ritmu operativu di u restu di e so unità. Dopu a mudernizazione, i principali prudutti sò CMC raffinati è prudutti CMC primari à altu valore aghjuntu. L'Europa Occidentale hè u più grande mercatu mundiale di etere di cellulosa è u più grande esportatore netu di CMC è etere di cellulosa non ionicu. In l'ultimi anni, u mercatu di l'Europa Occidentale hè entratu in un plateau, è a crescita di u cunsumu di etere di cellulosa hè limitata.

In u 2006, u cunsumu di CMC in l'Europa Occidentale era di 102 000 tunnellate, cù un valore di cunsumu di circa 275 milioni di dollari. Si prevede di mantene un tassu di crescita annuale mediu di 1% in i prossimi cinque anni.

3.3 Giappone

In u 2005, a Shikoku Chemical Company hà cessatu a pruduzzione in a fabbrica di Tokushima è avà a cumpagnia importa prudutti CMC da u paese. In l'ultimi 10 anni, a capacità tutale di CMC in Giappone hè rimasta basicamente invariata, è i tassi di funziunamentu di diversi gradi di prudutti è linee di pruduzzione sò diversi. A capacità di prudutti di qualità raffinata hè aumentata, rapprisentendu u 90% di a capacità tutale di CMC.

Cum'è si pò vede da l'offerta è a dumanda di CMC in Giappone in l'ultimi anni, a pruporzione di prudutti raffinati cresce annu dopu annu, rapprisentendu l'89% di a pruduzzione tutale in u 2006, ciò chì hè principalmente attribuitu à a dumanda di u mercatu per prudutti di alta purezza. Attualmente, i principali pruduttori furniscenu tutti prudutti di varie specifiche, u vulume d'esportazione di CMC giapponese cresce gradualmente, stimatu à circa a metà di a pruduzzione tutale, esportatu principalmente in i Stati Uniti, a Cina continentale, Taiwan, Tailandia è Indonesia. Cù una forte dumanda da u settore mundiale di recuperu di u petroliu, sta tendenza d'esportazione continuerà à cresce in i prossimi cinque anni.

 

4Statutu è tendenza di sviluppu di l'industria di l'etere di cellulosa non ionica

A pruduzzione di MC è HEC hè relativamente cuncintrata, cù i trè pruduttori chì occupanu u 90% di a quota di mercatu. A pruduzzione di HEC hè a più cuncintrata, cù Hercules è Dow chì rapprisentanu più di u 65% di u mercatu, è a maiò parte di i pruduttori di etere di cellulosa cuncintrati in una o duie serie. Hercules/Aqualon fabrica trè linee di prudutti è ancu HPC è EC. In u 2006, u tassu operativu mundiale di l'installazioni MC è HEC era di 73% è 89%, rispettivamente.

4.1 Stati Uniti

Dow Wolff Celluosies è Hercules/Aqualon, i principali pruduttori di etere di cellulosa non ionica in i Stati Uniti, anu una capacità di pruduzzione tutale cumminata di 78.200 t/a. A pruduzzione di etere di cellulosa non ionica in i Stati Uniti in u 2006 era di circa 72.500 t.

U cunsumu di etere di cellulosa non ionica in i Stati Uniti in u 2006 era di circa 60.500 tunnellate. Frà elle, u cunsumu di MC è di i so derivati ​​era di 30.500 tunnellate, è u cunsumu di HEC era di 24.900 tunnellate.

4.1.1 MC/HPMC

In i Stati Uniti, solu Dow fabrica MC/HPMC cù una capacità di pruduzzione di 28.600 t/a. Ci sò duie unità, 15.000 t/a è 13.600 t/a rispettivamente. Cù una pruduzzione di circa 20.000 t in u 2006, Dow Chemical detene a più grande parte di u mercatu di a custruzzione, dopu avè fusionatu Dow Wolff Cellulosics in u 2007. Hà allargatu a so attività in u mercatu di a custruzzione.

Attualmente, u mercatu di MC/HPMC in i Stati Uniti hè statu basicamente saturatu. In l'ultimi anni, a crescita di u mercatu hè relativamente lenta. In u 2003, u cunsumu era di 25.100 t, è in u 2006, u cunsumu era di 30.500 t, di e quali u 60% di i prudutti sò aduprati in l'industria di a custruzzione, circa 16.500 t.

L'industrie cum'è a custruzzione, l'alimentazione è a medicina sò i principali motori di u sviluppu di u mercatu MC/HPMC in i Stati Uniti, mentre chì a dumanda di l'industria di i polimeri resterà invariata.

4.1.2 HEC è CMHEC

In u 2006, u cunsumu di HEC è di u so derivatu carbossimetil idrossietil cellulosa (CMHEC) in i Stati Uniti era di 24.900 t. Si prevede chì u cunsumu crescerà à un ritmu mediu annuale di 1,8% da quì à u 2011.

4.2 Europa Occidentale

L'Europa Occidentale hè a prima in a capacità di pruduzzione di etere di cellulosa in u mondu, è hè ancu a regione cù a più grande pruduzzione è cunsumu di MC/HPMC. In u 2006, e vendite di MCS di l'Europa Occidentale è i so derivati ​​(HEMC è HPMCS) è HEC è EHEC eranu rispettivamente di $ 419 milioni è $ 166 milioni. In u 2004, a capacità di pruduzzione di etere di cellulosa non ionica in Europa Occidentale era di 160.000 t / a. In u 2007, a pruduzzione hà righjuntu 184.000 t / a, è a pruduzzione hà righjuntu 159.000 t. U vulume di l'impurtazioni era di 20.000 t è u vulume di l'espurtazioni era di 85.000 t. A so capacità di pruduzzione di MC/HPMC righjunghje circa 100.000 t / a.

U cunsumu di cellulosa non ionica in l'Europa Occidentale era di 95.000 tunnellate in u 2006. U vulume tutale di vendita righjunghje i 600 milioni di dollari americani, è u cunsumu di MC è i so derivati, HEC, EHEC è HPC hè rispettivamente di 67.000 t, 26.000 t è 2.000 t. L'ammontu di cunsumu currispundente hè di 419 milioni di dollari americani, 166 milioni di dollari americani è 15 milioni di dollari americani, è u tassu mediu di crescita annuale serà mantinutu à circa u 2% in i prossimi cinque anni. In u 2011, u cunsumu di etere di cellulosa non ionica in l'Europa Occidentale righjunghjerà e 105.000 t.

U mercatu di cunsumu di MC/HPMC in Europa Occidentale hè entratu in un plateau, dunque a crescita di u cunsumu di etere di cellulosa in Europa Occidentale hè relativamente limitata in l'ultimi anni. U cunsumu di MC è di i so derivati ​​in Europa Occidentale era di 62.000 t in u 2003 è di 67.000 t in u 2006, chì rapprisentanu circa u 34% di u cunsumu tutale di etere di cellulosa. U settore di cunsumu u più grande hè ancu l'industria di a custruzzione.

4.3 Giappone

Shin-yue Chemical hè un fabricatore mundiale di punta di metilcellulosa è di i so derivati. In u 2003 hà acquistatu Clariant di Germania; In u 2005 hà allargatu a so fabbrica di Naoetsu da 20.000 L/a à 23.000 t/a. In u 2006, Shin-Yue hà allargatu a capacità di etere di cellulosa di SE Tulose da 26.000 t/aa à 40.000 t/a, è avà a capacità annuale tutale di l'attività di etere di cellulosa di Shin-Yue in u mondu hè di circa 63.000 t/a. In marzu 2007, Shin-etsu hà firmatu a pruduzzione di derivati ​​di cellulosa in a so fabbrica di Naoetsu per via di una splusione. A pruduzzione hè ripresa in maghju 2007. Shin-etsu prevede di cumprà MC per i materiali di custruzzione da Dow è altri fornitori quandu tutti i derivati ​​di cellulosa saranu dispunibili in a fabbrica.

In u 2006, a pruduzzione tutale di u Giappone d'etere di cellulosa altru ch'è CMC era di circa 19.900 t. A pruduzzione di MC, HPMC è HEMC rapprisentava l'85% di a pruduzzione tutale. U rendimentu di MC è HEC era di 1,69 t è 2.100 t, rispettivamente. In u 2006, u cunsumu tutale d'etere di cellulosa non ionica in Giappone era di 11.400 t. A pruduzzione di MC è HEC hè di 8.500 t è 2.000 t rispettivamente.

 

5u mercatu domesticu di l'etere di cellulosa

5.1 Capacità di pruduzzione

A Cina hè u più grande pruduttore è cunsumadore mundiale di CMC, cù più di 30 pruduttori è una crescita media annuale di a pruduzzione di più di u 20%. In u 2007, a capacità di pruduzzione di CMC in Cina era di circa 180 000 t/a è a pruduzzione era di 65 000 ~ 70 000 t. A CMC rapprisenta guasi l'85% di u tutale, è i so prudutti sò principalmente aduprati in rivestimenti, trasfurmazione alimentaria è estrazione di petroliu grezzu. In l'ultimi anni, a dumanda interna di altri prudutti di etere di cellulosa diversi da a CMC hè in crescita. In particulare, l'industria farmaceutica hà bisognu di HPMC è MC di alta qualità.

A ricerca è u sviluppu è a pruduzzione industriale di l'etere di cellulosa non ionica sò cuminciati in u 1965. L'unità principale di ricerca è sviluppu hè l'Istitutu di Ricerca è Design Chimicu di Wuxi. In l'ultimi anni, a ricerca è u sviluppu di HPMC in a Fabbrica Chimica di Luzhou è in a Fabbrica Chimica di Hui 'an anu fattu rapidi progressi. Sicondu l'inchiesta, in l'ultimi anni, a dumanda di HPMC in u nostru paese hè cresciuta di 15% à l'annu, è a maiò parte di l'attrezzature di fabricazione di HPMC in u nostru paese sò state stabilite in l'anni 1980 è 1990. A Fabbrica Chimica di Luzhou Tianpu Fine Chemical hà cuminciatu à fà ricerche è sviluppà HPMC di novu à l'iniziu di l'anni 1980, è si hè gradualmente trasfurmata è allargata da picculi dispositivi. À l'iniziu di u 1999, sò stati furmati dispositivi HPMC è MC cù una capacità di pruduzzione tutale di 1400 t/a, è a qualità di u produttu hà righjuntu u livellu internaziunale. In u 2002, a capacità di pruduzzione di MC/HPMC di u nostru paese hè di circa 4500 t/a, a capacità di pruduzzione massima di una sola pianta hè di 1400 t/a, chì hè stata custruita è messa in funzione in u 2001 in Luzhou North Chemical Industry Co., LTD. Hercules Temple Chemical Co., Ltd. hà duie basi di pruduzzione in Luzhou North in Luzhou è Suzhou Temple in Zhangjiagang, a capacità di pruduzzione di etere di metilcellulosa hà righjuntu 18 000 t/a. In u 2005, a pruduzzione di MC/HPMC hè di circa 8 000 t, è a principale impresa di pruduzzione hè Shandong Ruitai Chemical Co., LTD. In u 2006, a capacità produttiva tutale di MC/HPMC in u nostru paese era di circa 61 000 t/a, è a capacità di pruduzzione di HEC era di circa 12 000 t/a. A maiò parte hà iniziatu a pruduzzione in u 2006. Ci sò più di 20 pruduttori di MC/HPMC. HEMC. A pruduzzione tutale di etere di cellulosa non ionica in u 2006 era di circa 30-40.000 t. A pruduzzione domestica di etere di cellulosa hè più dispersa, l'imprese di pruduzzione di etere di cellulosa esistenti sò finu à 50 o più.

5.2 Cunsumu

In u 2005, u cunsumu di MC/HPMC in Cina era guasi 9 000 t, principalmente in a pruduzzione di polimeri è in l'industria di a custruzzione. U cunsumu di etere di cellulosa non ionica in u 2006 era circa 36 000 t.

5.2.1 Materiali di custruzzione

MC/HPMC hè generalmente aghjuntu à u cimentu, u mortaiu è a malta in i paesi stranieri per migliurà a qualità è l'efficienza di a custruzzione. In l'ultimi anni, cù u sviluppu di u mercatu domesticu di a custruzzione, in particulare l'aumentu di l'edificii di alta qualità. A crescente dumanda di materiali di custruzzione di alta qualità hà prumuvutu l'aumentu di u cunsumu di MC/HPMC. Attualmente, l'MC/HPMC domesticu hè principalmente aghjuntu à a polvere di colla per piastrelle murali, u stucco per raschiare muri di qualità gesso, u stucco per calafataggio di gesso è altri materiali. In u 2006, u cunsumu di MC/HPMC in l'industria di a custruzzione era di 10 000 t, chì rapprisenta u 30% di u cunsumu domesticu tutale. Cù u sviluppu di u mercatu domesticu di a custruzzione, in particulare u miglioramentu di u gradu di custruzzione meccanizzata, è ancu u miglioramentu di i requisiti di qualità di l'edifiziu, u cunsumu di MC/HPMC in u campu di a custruzzione continuerà à aumentà, è u cunsumu si prevede chì ghjunghjerà à più di 15 000 t in u 2010.

5.2.2 Cloruru di polivinile

A pruduzzione di PVC per via di u metudu di suspensione hè a seconda zona di cunsumu più grande di MC/HPMC. Quandu u metudu di suspensione hè adupratu per pruduce PVC, u sistema di dispersione affetta direttamente a qualità di u pruduttu polimeru è u so pruduttu finitu. L'aghjunta di una piccula quantità di HPMC pò cuntrullà efficacemente a distribuzione di a dimensione di e particelle di u sistema di dispersione è migliurà a stabilità termica di a resina. In generale, a quantità aghjunta hè 0,03%-0,05% di a pruduzzione di PVC. In u 2005, a pruduzzione naziunale di cloruru di polivinile (PVC) era di 6,492 milioni di t, di quale u metudu di suspensione rapprisentava l'88%, è u cunsumu di HPMC era di circa 2 000 t. Sicondu a tendenza di sviluppu di a pruduzzione naziunale di PVC, si prevede chì a pruduzzione di PVC righjunghjerà più di 10 milioni di t in u 2010. U prucessu di polimerizazione in suspensione hè simplice, faciule da cuntrullà è faciule da pruduce à grande scala. U pruduttu hà e caratteristiche di una forte adattabilità, chì hè a tecnulugia principale di pruduzzione di PVC in u futuru, dunque a quantità di HPMC in u campu di a polimerizazione continuerà à cresce, a quantità si prevede chì serà di circa 3 000 t in u 2010.

5.2.3 Pitture, prudutti alimentari è farmaceutichi

I rivestimenti è a pruduzzione alimentaria/farmaceutica sò ancu settori di cunsumu impurtanti per MC/HPMC. U cunsumu domesticu hè rispettivamente di 900 t è 800 t. Inoltre, i prudutti chimichi, l'adesivi è altri cunsumanu ancu una certa quantità di MC/HPMC. In u futuru, a dumanda di MC/HPMC in questi campi d'applicazione continuerà à cresce.

Sicondu l'analisi sopra. In u 2010, a dumanda tutale di MC/HPMC in Cina righjunghjerà 30 000 t.

5.3 Impurtazione è Espurtazione

In l'ultimi anni, cù u rapidu sviluppu di a nostra ecunumia è di a pruduzzione di etere di cellulosa, l'industria cummerciale di l'impurtazione è di l'esportazione di etere di cellulosa hè cresciuta rapidamente, è a velocità di l'esportazione supera di gran lunga a velocità di l'impurtazione.

A causa di l'alta qualità di HPMC è MC necessaria da l'industria farmaceutica ùn pò micca risponde à a dumanda di u mercatu, dunque cù a crescita di a dumanda di u mercatu per etere di cellulosa di alta qualità, u tassu mediu di crescita annuale di l'impurtazione di etere di cellulosa hà righjuntu guasi u 36% da u 2000 à u 2007. Prima di u 2003, u nostru paese ùn esportava basicamente micca prudutti di etere di cellulosa. Dapoi u 2004, l'esportazione di etere di cellulosa hà superatu e 1000 t per a prima volta. Da u 2004 à u 2007, u tassu mediu di crescita annuale era di u 10%. In u 2007, u vulume di l'esportazione hà superatu u vulume di l'impurtazione, frà i quali i prudutti d'esportazione sò principalmente etere di cellulosa ionica.

 

6. Analisi di a cumpetizione industriale è suggerimenti di sviluppu

6.1 Analisi di i fattori di cuncurrenza di l'industria

6.1.1 Materie prime

A pruduzzione di etere di cellulosa di a prima materia prima maiò hè a pasta di legnu, u so ciclu di tendenza di i prezzi aumenta, riflettendu u ciclu industriale è a dumanda di pasta di legnu. A seconda fonte più grande di cellulosa hè a lanugine. A so fonte hà pocu effettu nant'à u ciclu industriale. Hè principalmente determinata da a racolta di cuttuni. A pruduzzione di etere di cellulosa cunsuma menu pasta di legnu chè altri prudutti chimichi, cum'è a fibra d'acetatu è a fibra di viscosa. Per i pruduttori, i prezzi di e materie prime sò a più grande minaccia per a crescita.

6.1.2 Requisiti

U cunsumu d'etere di cellulosa in e zone di cunsumu in massa cum'è detergenti, rivestimenti, prudutti di custruzzione è agenti di trattamentu di campi petroliferi rapprisenta menu di u 50% di u mercatu tutale di l'etere di cellulosa. U restu di u settore di u cunsumu hè frammentatu. U cunsumu d'etere di cellulosa rapprisenta una piccula parte di u cunsumu di materie prime in queste zone. Dunque, queste imprese terminali ùn anu micca intenzione di pruduce etere di cellulosa, ma di cumprà da u mercatu. A minaccia di u mercatu vene principalmente da materiali alternativi cù funzioni simili à l'etere di cellulosa.

6.1.3 Pruduzzione

A barriera d'entrata di u CMC di qualità industriale hè più bassa chè quella di l'HEC è di u MC, ma u CMC raffinatu hà una barriera d'entrata più alta è una tecnulugia di pruduzzione più cumplessa. E barriere tecniche à l'entrata in a pruduzzione di HEC è MCS sò più alte, ciò chì porta à menu fornitori di sti prudutti. E tecniche di pruduzzione di HEC è MCS sò assai secrete. I requisiti di cuntrollu di u prucessu sò assai cumplessi. I pruduttori ponu pruduce parechji è diversi gradi di prudutti HEC è MC.

6.1.4 Novi cuncurrenti

A pruduzzione produce assai sottoprodotti è u costu ambientale hè altu. Una nova pianta di 10.000 t/a costerebbe trà 90 è 130 milioni di dollari. In i Stati Uniti, in Europa Occidentale è in Giappone. L'affari di l'etere di cellulosa sò generalmente menu ecunomichi chè u reinvestimentu. In i mercati esistenti. E nuove fabbriche ùn sò micca cumpetitive. Tuttavia, in u nostru paese, l'investimentu hè relativamente bassu è u nostru mercatu domesticu hà una bona prospettiva di sviluppu. Cù l'avanzamentu di a tecnulugia. L'investimentu in a custruzzione di attrezzature hè in crescita. Cusì custituiscenu una barriera ecunomica più alta per i novi entranti. Ancu i pruduttori esistenti anu bisognu di espansione a pruduzzione se e cundizioni u permettenu.

L'investimentu in R&S per HEC è MCS deve esse mantinutu per sviluppà novi derivati ​​è nuove applicazioni. Per via di l'ossidi d'etilene è di propilene. A so industria di pruduzzione hà un risicu più grande. È a tecnulugia di pruduzzione di CMC industriale hè dispunibule. È a soglia d'investimentu relativamente simplice hè più bassa. A pruduzzione di qualità raffinata richiede grandi investimenti è tecnulugia cumplessa.

6.1.5 Schema attuale di a cumpetizione in u nostru paese

U fenomenu di a cumpetizione disordinata esiste ancu in l'industria di l'etere di cellulosa. In paragone cù altri prughjetti chimichi, l'etere di cellulosa hè un picculu investimentu. U periodu di custruzzione hè cortu. Hè largamente utilizatu. A situazione attuale di u mercatu hè incuraggente, perchè l'espansione disordinata di u fenomenu di l'industria hè più seria. I profitti di l'industria sò in calata. Ancu s'è l'attuale ritmu operativu di CMC hè accettabile, a cumpetizione di u mercatu diventerà sempre più feroce à misura chì a nova capacità cuntinueghja à esse liberata.

In l'ultimi anni. A causa di a sovracapacità naziunale. A pruduzzione di CMC 13 hà mantinutu una crescita rapida. Ma quest'annu, a riduzione di u tassu di rimborsu di l'imposta à l'esportazione, l'apprezzamentu di u RMB anu fattu calà u prufittu à l'esportazione di i prudutti. Dunque, rinfurzà a trasfurmazione tecnica. Migliurà a qualità di i prudutti è esportà prudutti di alta gamma hè a priorità assoluta di l'industria. L'industria di l'etere di cellulosa di u nostru paese hè paragunata à l'esteru. Ùn hè micca una piccula impresa, però. Ma a mancanza di sviluppu di l'industria, u cambiamentu di u mercatu ghjoca un rolu decisivu in l'imprese principali. In una certa misura, hà impeditu l'investimentu di l'industria in l'aghjurnamentu di a tecnulugia.

6.2 Suggerimenti

(1) Aumentà i sforzi di ricerca è innovazione indipendenti per sviluppà nuove varietà. L'etere di cellulosa ionica hè rapprisintatu da CMC (carbossimetilcellulosa di sodiu). Hà una longa storia di sviluppu. Sottu à a stimulazione cuntinua di a dumanda di u mercatu. I prudutti di etere di cellulosa non ionica sò emersi in l'ultimi anni. Mustrendu un forte momentum di crescita. A qualità di i prudutti di etere di cellulosa hè principalmente determinata da a purità. Internaziunale. L'Amministrazione di l'Alimentazione è di i Medicinali di i Stati Uniti è altri requisiti chjari di a purità di i prudutti CMC devenu esse sopra à 99,5%. Attualmente, a pruduzzione di u nostru paese CMC hà rapprisintatu 1/3 di a pruduzzione mundiale. Ma a qualità di u produttu hè bassa, 1: 1 hè soprattuttu prudutti di fascia bassa, bassu valore aghjuntu. CMC esporta assai più cà l'impurtazioni ogni annu. Ma u valore tutale hè u listessu. L'eteri di cellulosa non ionica anu ancu una produttività assai bassa. Dunque, hè impurtante aumentà a pruduzzione è u sviluppu di etere di cellulosa non ionica. Avà. L'imprese straniere venenu in u nostru paese per fusionà l'imprese è custruisce fabbriche. U nostru paese deve coglie l'occasione di u sviluppu per prumove u livellu di pruduzzione è a qualità di u produttu. In l'ultimi anni. A dumanda interna per altri prudutti di etere di cellulosa diversi da u CMC hè in crescita. In particulare, l'industria farmaceutica hà bisognu di HPMC di alta qualità è MC hà sempre bisognu di una certa quantità d'impurtazioni. U sviluppu è a pruduzzione devenu esse urganizati.

(2) Migliurà u livellu tecnologicu di l'equipaggiu. U livellu di l'equipaggiu meccanicu di u prucessu di purificazione domestica hè bassu. Limità seriamente u sviluppu di l'industria. L'impurità principale in u pruduttu hè u cloruru di sodiu. Prima. A centrifuga à treppiede hè largamente aduprata in u nostru paese. U prucessu di purificazione hè un funziunamentu intermittenti, alta intensità di travagliu, altu cunsumu energeticu. A qualità di u pruduttu hè ancu difficiule da migliurà. L'Associazione Naziunale di l'Industria di l'Etere di Cellulosa hà cuminciatu à affruntà u prublema in u 2003. Risultati incoraggianti sò stati ottenuti avà. A purità di certi prudutti di l'impresa hà righjuntu più di 99,5%. Inoltre. Ci hè una differenza trà u gradu di automatizazione di tutta a linea di pruduzzione è quellu di i paesi stranieri. Si suggerisce di cunsiderà a cumbinazione di equipaggiamenti stranieri è equipaggiamenti domestichi. Ligame chjave chì sustene l'equipaggiu d'impurtazione. Per migliurà l'automatizazione di a linea di pruduzzione. Paragunatu à i prudutti ionichi, l'etere di cellulosa non ionicu richiede un livellu tecnicu più altu. Hè urgente di rompe e barriere tecniche di u prucessu di pruduzzione è di l'applicazione.

(3) Fate attenzione à e questioni ambientali è di risorse. Quest'annu hè l'annu di u nostru risparmiu energeticu è di a riduzione di l'emissioni. Hè assai impurtante per u sviluppu di l'industria di trattà currettamente u prublema di e risorse ambientali. L'acqua di scaricu scaricata da l'industria di l'etere di cellulosa hè principalmente acqua distillata à solvente, chì hà un altu cuntenutu di sale è un altu COD. I metudi biochimichi sò preferiti.

In u nostru paese. A principale materia prima per a pruduzzione di etere di cellulosa hè a lana di cuttone. A lana di cuttone era un rifiutu agriculu prima di l'anni 1980, aduprà la per pruduce etere di cellulosa significa trasfurmà i rifiuti in tesori industriali. Tuttavia. Cù u rapidu sviluppu di a fibra di viscosa è altre industrie, u vellutu cortu di cuttone crudu hè diventatu dapoi tantu tempu u tesoru di i tesori. A dumanda hè destinata à superà l'offerta. L'imprese devenu esse incuragite à impurtà pasta di legnu da paesi stranieri cum'è a Russia, u Brasile è u Canada. Per alleviare a crisa di a crescente scarsità di materie prime, a lana di cuttone hè parzialmente rimpiazzata.


Data di publicazione: 20 di ghjennaghju di u 2023
Chat in linea WhatsApp!